josefinshandarbeten.blogg.se

Hej! Jag heter Josefin och är 19 år. Jag älskar att handarbeta och här kommer ni få se vad jag gör. Jag kommer att visa bilder och även dela med mig av något mönster ibland. Jag hoppas att ni gillar min blogg och om det är något ni undrar är det bara att kommentera eller mejla mig på [email protected] / Josefin

Sockar utan häl

Publicerad 2016-10-09 11:44:00 i stickat,

Här är ett par sockar utan häl. Det är lätt att göra dem, man behöver bara gör fyra olika storlekar som passar  alla. Det är därför det är kul att göra dem. för då slipper man tänka på alla storlekar och oftast brukar dom bli antingen för korta eller för långa. Sen så kan man ha sockarna längre, för att man växer inte ur dom lika fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela